poniedziałek, 28 grudnia 2015

święta,święta i po świętach :)

Już po świętach :( ja w tym roku jakoś specjalnie tego nie poczułam jak to co rok :[ naszczęścię mam jeszcze wolne do 7 stycznia. U mnie wigilia wyglądała na pewno podobnie jak u was podzieliliśmy się opłatkiem i było 12 dań i jedno dodatkowe nakrycie tak u mnie jest co rok.

 
 u mnie na wigilię idziemy zawszę do mojej babci a prezenty dostajemy dopiero po posiłku.U mnie w domu choinkę stroimy zawszę 2 dni przed wigilią (choinkę mamy zawszę prawdziwą ).A jak chodzi o odczuwanie ducha świąt to chyba bardziej odczułam Mikołaja bo był u nas w domu :D (to był mój dziadek przebrał się dla mojego brata ) dlatego też że na Mikołaja dostałam też dużo ozdób świątecznych np. ten domek na zdjęciu. Nie odczułam świąt ale nie narzekam ;) .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz