poniedziałek, 4 stycznia 2016

HEJ KOCHANI !
pierwszy wpis w roku 2016 jakie macie postanowienia noworoczne ? chętnie się dowiem napiszcie w kom :)
Ogólnie chcę wam powiedzieć co robiłam w sylwestra jak czytaliście post pt. to już jutro to wiecie że byłam u koleżanki na noc i właśnie o tym wam napiszę pojechałam do niej wieczorem go wkońcu dojechałam obie bardzo się cieszyłyśmy graliśmy w na pewno znaną wam już grę  the sims 4 i pisałam do mojej innej koleżki przez fb różne głupoty (miałyśmy z tego wielki ubaw :D) graliśmy w podchody była jeszcze jej kuzynka i kuzyn i ich znajoma wię było nasz więcej na kolecje zjedliśmy lody i zrobiłyśmy chelenge niesmaczne fasolki (na pewno wiecie co to jest) na moje nie szczęście trafiały mi się same naj gorsze :/ o pół nocy otrwaliśmy picolo :) i zdarzyło się takie nie szczęście że kuzynka od mojej koleżanki przy otwieraniu picolo oberwała ale na szczęście nic jej się nie stało a gdy złożyliśmy toast to biegałyśmy po podwórku  nagrywaliśmy jak puszczają petardy. Mam do was pytanie do której siedzieliście w sylwestra ja do 7 :30 było trudno ale daliśmy radę :)
TO NA TYLE MAM NADZIEJE ŻE SYLWESTER UDANY I ŻYCZĘ WAM UDANEGO DOWEGO ROKU <3
 PAA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz